Translate


пятница, 23 ноября 2012 г.

Модуль 9

Вивчаючи даний модуль ми розглянули методи диференційованого підходу до навчання. Навчання за методом проектів дозволяє задовольнити індивідуальні потреби та інтереси  кожного учня. Вважаю, що при роботі над проектом слід надавати учням чітку, але обмежену кількість можливостей вибору. Надавати учням засоби, які допомогають їм відслідковувати власний прогрес у навчанні. Учитель може диференціювати процес роботи у 4 напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище. Можна планувати навчальний процес враховуючи різні модальності, включаючи аудіальні, візуальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої та правої півкулі мозку, різні конгвіктивні стилі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий